Szkeptikus Konferencia Szegeden
A Szkeptikus Társaság nagyszabású, hosszútávú projektbe kezd. Elindítják a Szkeptikus Vándorkonferencia eseménysorozatot. A projekt célja, hogy Magyarország különböző területeire eljuttassák a szkeptikus gondolkodás eszméjét, lökést adjanak a szkeptikusan gondolkodók szerveződésének és esetleg rendszeres éves rendezvény magvát hintsék el. Nézzék meg Boldogkői Zsolt előadását!
Kisvállalatok sikerének előfeltétele: Az üzleti kommunikáció
Míg Európában ötödük tudja, hogy üzletektől esik el a rossz kommunikáció miatt, a magyar kisvállalkozóknál ez a felismerés sokkal kevésbé általános. A program együttműködő partnere a Szó-Tér Egyesület.
Bővebben: Kisvállalatok sikerének előfeltétele: Az üzleti kommunikáció
Gulyás Márta és Luis Fernando Pérez hangversenyei Békéscsabán
A Békéscsabai Bartók Béla Művészeti Szakközépiskola és Alapfokú Művészeti Iskola immár hatodik alkalommal adott otthont 2014. augusztus 22-31. között két világhírű és országosan is elismert zongoraművész, ill. professzor, Gulyás Márta és Luis Fernando Pérez nemzetközi zongora- és kamarazene mesterkurzusának. A koncert megszervezésében a Szó-Tér Egyesület is közreműködött.
Bővebben: Gulyás Márta és Luis Fernando Pérez hangversenyei Békéscsabán
A Szegedi Nemzetközi Gitárfesztivál
A Szó-Tér Egyesület által szervezett Szegedi Nemzetközi Gitárfesztivált 1999-ben alapította Pavlovits Dávid gitárművész-zeneszerző. A rendezvény több mint tíz év alatt nem csak mélyre ható kulturális hagyományokat teremtett Szegeden, de korunk legnépszerűbb hangszere, a klasszikus gitár világhírű sztárjait is évről évre elhozta a városba.
Szó-Tér Nonprofit Kommunikációs Iroda
A Szó-tér egyesület fenntartási kiadásainak fedezésére, felhalmozott szakmai tudásának és technikai kapacitásának kihasználása céljából egyúttal, mint non profit kommunikációs iroda is működik
Az iroda vállalásai: civil pályázatok EU-s előírásainak írott és elektronikus média-kommunikációs követelményeinek megvalósítása, a megrendelt teljes körű formai és tartalmi nyilvánosság tervezése, megszervezése, elszámolása, - és ami igen fontos, a követelményeknek megfelelő dokumentálása.
Mint kommunikációs szervezet és aktív médium, sikeresen van jelen a „piacon is”, felvállalva dokumentum-, oktató és referencia filmek készítését, kulturális programok, road show-k, kerekasztalok szervezését, közvélemény kutatást, szociológiai felméréseket, illetve gyakorlati médiaképzést.
Néhány jelentősebb filmprodukciónk az elmúlt évekből:
- Hat részes felvilágosító fogyasztóvédelmi filmsorozat
- Négy részes „Öko tudatos életmód” sorozat
- Hat részes sorozat: „A Géntudományok és mindennapi kenyerünk”
- Bartók Béla: Mikrokozmosz – gyermek előadók megszólaltatásában (teljes hat kötet)
Kutatások:
- Középiskolás korosztályú fiatalok vásárlási motivációi
Öko tudatosság alakulása Békés és Csongrád megyében (KEOP pályázatban)